Cumparaturi recente

Salut! Azi vreau sa va arat cateva produse pe care le-am cumparat recent. Mi-am dat seama saptamana trecuta ca usor usor raman fara sampon asadar era momentul sa fac un back-up. De manuta cu Irina am intrat in farmacia Bebe Tei din Sun Plaza si am incercat sa nu ne pierdem pentru ca este enorma! Dar sa ne intoarcem la sampon! Am cumparat un pachet promotional de sampon KLORANE cu mango (1+50% disount la al doilea produs cumparat) si mi-am facut stoc la sampon pentru urmatoarele 2 luni.
mod by Denisa Roman on 500px.com

Un alt produs cumparat de la Bebe Tei a fost acest gel de dus de la Ziaja. Am vrut sa vad si eu ce e cu tot hype-ul asta pentru produsele lor :) .

mod by Denisa Roman on 500px.com
Urmatorul produs cumparat a fost aceasta apa micelara in varianta mini de la Bioderma. Daca va vine sa credeti este prima oara cand cumpar, deci prima oara cand o voi si folosi.

mod by Denisa Roman on 500px.com
Ultimul lucru cumparat nu tine de frumusete, ci mai repede de ingrijirea mediului inconjurator. Mi-am cumparat aceasta sticla de la myequa si este o sticla din plastic ce nu contine BPA (bisphenol A). Este foarte practica, poate sa tina o cantitate generoasa de apa si nu mai zic ca e si frumoasa si ma ajuta sa beau mai multa apa. Daca aveti intrebari despre produse, va rog sa imi scrieti in comentarii :) Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme? xoxo, D
n by Denisa Roman on 500px.com

Comments

Post a Comment

Popular Posts