Birthday haul

Hullo! Last week was my birthday so a bunch of friends got me a SEPHORA gift card (oh, they know me so well !! <3  ) Of course I had to make a stop at one of the SEPHORA shops to get something nice for myself. I already had something in mind because I usually make a list of things I need and I needed some new brushes. I had seen earlier in the month that they brought up some new brush sets which look really nice and seem really useful as well so I got those.
IMG_0208.JPG by Denisa Roman on 500px.com

 They are very soft and have a nice grip to them and although they are tiny (not travel size but a medium size, very handy) they are a bit heavy so you can have a steady hand with them. I like the silver colouring and the fact that you can use them for many other purposes.

I couldn't leave with just that so I also got myself a travel sized version of the Better than sex mascara from Too Faced and I decided from now on I'm only getting travel sized versions of mascaras or other things to get to test them and see if the full sized ones are actually worth it. I think it's better for my wallet this way also I get bored of them and I want to try new ones.
IMG_0200.JPG by Denisa Roman on 500px.com


I also stumbled into Antic Ex Libris and I got myself a little planner with really beautiful post its on them. Being a little sucker for stationary I couldn't resist not getting it. I finished my old ones just a few days ago and so I actually needed some new ones ( oh, how I lie to myself! ) and these came in handy :D.

IMG_0210.JPG by Denisa Roman on 500px.com

IMG_0211.JPG by Denisa Roman on 500px.com

If you want a review of either products please let me know by leaving a comment in the comment section! Toodles, D

Hullo! Saptamana trecuta a fost ziua mea si un grup de prietene mi-au daruit un gift card la SEPHORA ( Ma cunosc atat de bine!! <3 ) Bineinteles ca a trebuit sa fac o oprire la un magazin ca sa imi iau ceva dragut :D. Aveam deja ceva in minte pentru ca intotdeauna imi fac o lista cu ce am nevoie si aveam nevoie de niste pensule de fata noi. Am vazut la inceputul lunii ca au scos niste seturi de pensule care aratau foarte dragut si pareau si foarte utile asadar le-am luat pe acelea.

Sunt foarte moi si se tin bine in mana si chiar daca sunt mititele ( nu sunt versiuni de calatorie, sunt ceva de marime medie) sunt greute asa ca poti lucra bine cu ele. Imi place ca sunt argintii si faptul ca le poti folosi si in alte scopuri decat cele scrise pe ele.

Nu puteam sa plec doar cu atat asadar mi-am luat o versiune mini de mascara Better than sex - Too Face si m-am decis ca de acum incolo nu imi mai iau decat versiuni mini ale produselor ca ma plictisesc repede si imi place sa testez mereu lcruri noi si asta e mai bun pentru portofelul meu.

Am ajuns si prin Antic Ex Libris si mi-am luat o agenda cu niste post - it -uri foarte frumoase. Sunt ca un copil gras in magazinul cu dulciuri cand vine vorba de rechizite frumoase si nu am putut rezista sa nu o o iau. Mi-am terminat vechile post -it-uri deci chiar aveam nevoie de altele ( asa ma mint singura) asa ca acestea au venit la fix.

Daca va intereseaza review la oricare dintre produse va rog sa imi lasati un comentariu in sectiunea de comentarii de mai jos. Buh bye! D

Comments

  1. in sfarsit, ma rog de tine de 3 zile sa ne arati pensulele de la Sephora! le-ai tinut ascunse de parca sunt copilul regal :)) sa te bucuri de ele si "La multi ani!" inca o data! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha! V-am tinut pe ace muhahaha. I am evil! :* Sarna, Ramonico!

      Delete
  2. A little late to say Happy Birthday, but still: Happy Birthdaaaaaaaay!!!!! <3 <3 <3
    Asa am inceput si eu sa fac, referitor la produsele travel size :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumeeeesc! Si eu is a little late cu raspunsurile but thank you <3

      Delete
  3. Awesome stuff și la mulți ani cu întârziere dar cu lots of kisses :* :* :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts