Beauty Blender vs. Ebelin

hey guys! daca mi-ati vazut cel mai recent clip veti stii ca luna ce tocmai a trecut am avut ca preferat in aplicarea fondului de ten buretelul de la Ebelin pe care l-am gasit la inceputul anului la oferta in DM insa pe care nu il folosisem pana in momentul acela pentru ca aveam deja faimosul Beauty Blender.

Asadar m-am gandit astazi sa va vorbesc putin despre cei doi buretei ca sa aveti o idee despre unul si celalalt.
Acestia sunt singurii doi buretei pe care i-am incercat. Imi doresc sa il incerc si pe cel de la Real Techniques in curand. Voi ce buretei ati folosit pana acum? Ce preferati in aplicarea fondului de ten : buretel, pensula sau degete?
 photo Untitled.jpg

Daca aveti intrebari va astept in sectiunea de comentarii! xoxo, D photo image.jpeg

Comments

  1. Eu il am pe cel de la Real Techniques si pe cel de la Ebelin. Il prefer pe cel de la Real Techniques pentru ca e mai moale si parca blenduieste fondul de ten si concealerul mai bine decat buretelul de la Ebelin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tre sa il incerc si eu neaparat pe cel de la RT pentru ca nu imi prea vine sa tot dau atatia bani pe BB original :(

      Delete

Post a Comment

Popular Posts