Lazy Sunday treat


Hey guys!

Sper ca aveti o duminica linistita, relaxata si lenesa exact asa cum ar trebui sa fie o duminica! :D

Pentru ca duminica sa fie lenesa pana la capat am zis sa va propun un desert super delicios, racoritor si suuuuper usor de realizat! Un parfait care e super delicios si e si adaptabil :D Ingredientele de baza sunt branza mascarpone si zaharul. Restul ramane la alegerea voastra :). Eu am preferat sa pun biscuiti de ovaz cu nuca si fructe de padure congelate pentru ca asta aveam prin frigider, dar cum am precizat deja acestea pot fi inlocuite cu banane, piersici, nuci, napolitane, etc.

Ce trebuie sa faceti?
Frecati branza mascarpone cu zaharul pana formeaza o crema dulce. Luati un pahar si incepeti sa formati straturile exact ca in poza :D : un strat de crema, un strat de fructe, un strat de biscuiti (sau ce vreti voi) si apoi o luam de la capat pana se umple paharul :D.

Ce ziceti? Nu suna super delicios? Cred ca ma duc sa imi fac unul chiar acum!

xoxo, D





Comments

Popular Posts