In al 7-lea cer

 photo DSC_0021 mod.jpg

Ohai! :D

In ultima perioada mi-am facut un obicei din a-mi rezerva de doua ori pe saptamana timp pentru mine in care sa ma relaxez si sa ma rasfat. Daca nu imi aloc acest timp ma iau cu alte treburi si sunt vesnic obosita si tensionata asa ca imi trec in agenda cand si cat timp am la dispozitie ca sa ma simt din nou om :D.

De obicei in acest timp imi place sa ma relaxez la un serial sau film girly cu un pahar de vin sau un cidru si sa imi fac unghiile in timp ce tenul meu se delecteaza cu o masca. Ajutoarele mele au fost mastile 7th Heaven care au venit cu solutii pentru toate problemele tenului meu si cu arome placute si relaxante exact ca la Spa.

Imi plac foarte tare mastile de tip Sheet mask pentru ca imi lasa tenul extrem de moale si hidratat, insa preferatele mele sunt cele Peel-off pentru ca imi curata tenul si imi si aduc aminte de un ritual de frumusete pe care il faceam cu mama cand eram mica. De asemenea, imi plac mastile Peel-off pentru ca mi se pare foarte distractiv sa le inlatur dupa ce a trecut timpul de actiune al mastii :D. Masca mea preferata este cea Peel off cu ananas. Este foarte eficienta, iar aroma este foarte fresh si relaxanta.

Voi ati incercat mastile 7th Heaven?

xoxo, D

Comments

  1. Ha, cea cu ananas e si ea printre preferatele mele. Imi place tare mult poza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 De la tine m-am molipsit cu skincare-ul :D Ma bucur ca iti place!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts