Am spus DA!



Astazi se face fix o sapta,ama de cand am devenit femeie la casa mea :)) Adica m-am casatorit :) Am facut doar cununia civila momentan, iar in acest articol vreau sa va prezint cateva detalii ce au tinut de cununia noastra.  Pozele pe care le veti vedea sunt facute de prietena mea, Irina <3 







Buchetul – Am avut un buchet de hartie facut de Georgiana de la Prettydeco.ro. Acest site mi-a fost recomandat de Camelia Zota acum ceva vreme si am fost reticenta la inceput, dar mai apoi mi-am dat seama ca am facut o alegere extrem de reusita <3 si ii multumesc Cameliei cu ocazia asta



Machiajul – Am vrut un machiaj simplu, nude cu accent pe buze, iar Denisa Sima a reusit sa faca exact ce imi doream ca sa ma pot distra, sa ma simt confortabil in pielea mea si sa nu ma stresez prea tare ca imi va cadea fata J)



Rochia – am purtat o rochie rosie, bodycon super simpla de la DIKA. Este usor lasata pe umeri, insa a fost racoare si am purtat un blazer negru pe deasupra.



Pantofii – Am gasit acum cateva luni pantofii perfecti intr-un magazin de fabrica de pe la Piata Unirii si m-am indragostit de ei pe loc pentru ca erau pe stilul meu, insa total diferiti de ce purtam eu de obicei. Din pacate, am avut asteptari prea mari de la ei pentru ca in momentul in care am iesit de la starea civila i-am schimbat cu bocancii mei de toate zilele :D in care m-am simtit cel mai bine



Cam astea au fost cateva dintre lucurile care mie mi-au facut ziua cununiei frumoasa, facand abstractie de cadouri, flori,sot si prezenta oamenilor dragi din viata mea :D

Daca vreti sa mai stiti si alte detalii cum ar fi ce acte va trebuie pentru a va oficia casatoria va astept sa imi lasati intrebari in sectiunea de comentarii :D

Comments

Post a Comment

Popular Posts