Caudalie - THE DES VIGNES - review




Prietena mea in aceasta iarna a fost crema de maini de la Caudalie – THE DES VIGNES.  De-a lungul timpului am mai incercat produse de la Caudalie insa doar sub forma travel size, asa ca acesta ar fi primul produs full size pe care il incerc si I have to say, I’m pretty impressed.

Brandul Caudalie este unul care mie imi place foarte tare datorita eticii lor de functioare. Lucreaza cu ingrediente organice si nu testeaza pe animale. Produsele lor au la baza extracte de strugure si vita de vie, dar mai folosesc si alte ingrediente din alte plante.

 Aceasta crema de maini are o aroma extrem de delicata si de placuta si imi da senzatia ca sunt la spa si am parte de cele mai luxurioase tratamente. Din pacate in aceasta iarna mi s-a crapat pielea mai tare ca niciodata, iar crema aceasta mi-a fost de mare ajutor. Mi-a calmat pielea atunci cand aproape ca s-a crapat si mi-a hidratat mainile fara sa imi lase pelicula aceea grasa pe maini. O folosesc in principal cand sunt la munca pentru ca acolo imi petrec 90% din timp. Fiind nevoita sa tot scriu si sa am un pix in mana mereu, nu imi doresc o crema de maini care sa imi lase mainile uleioase asa ca aceasta este Just peachy ^^. O port in geanta/ghiozdan pentru ca e mitica si draguta si perfecta pentru asta!
Curand se va termina si cu siguranta am sa o recumpar! 



 Voi ati incercat-o? Ce parere aveti?

Comments

Popular Posts