La Roche-Posay Effaclar Ultra - review -




A trecut mai bine de o saptamana de cand am inceput sa folosesc exclusiv apa micelara de la La Roche-Posay si anume Effaclar Ultra. Irina Rawscientist a primit spre testare cele 3 variante de ape micelare La Roche Posay pentru diferitele tipuri de ten si a fost atat de draguta incat sa ma invite sa testez alaturi de ea apa micelara Ultra. Dupa cum stiti cei de la La Roche Posay sunt renumiti pentru produsele lor fara ingrediente daunatoare pielii, asa ca astazi am sa va zic parerea mea despre aceasta apa micelara. 

Apa micelara Effaclar Ultra este destinata tenului uleios/gras, iar eu avand ten mixt apa a venit la fix pe nevoile mele. Presupun ca stiti foarte bine ce face o apa micelara, daaar daca nu stiti am sa va zic eu :D. Apa micelara ajuta la demachierea tenului fara a-l agresa. De asemenea se poate folosi si la demachierea ochilor si a buzelor la fel fara a irita in vreun fel pielea. 

Aceasta apa micelara promite sa demachieze pielea mai repede si mai economic decat restul apelor micelare de pe piata. Is it true? Ei bine, da! este adevarat! De ce?

Well:  De +7 zile folosesc jumatate din numarul de dischete demachiante pe care il foloseam de obicei. Cu o alta apa micelara foloseam in jur de 6 dischete demachiante la un machiaj total ( fond de ten, machiaj ochi+buze), iar cu Effaclar folosesc 3 dischete demachiante

 Produsul persista pe discheta usurand astfel demachierea si astfel economisim si timpul 

Este super eficienta, nu irita si nu usuca tenul. Lasa tenul extrem de curat, moale/catifelat si nu imi lasa pe fata senzatia ca am nevoie sa ma clatesc si cu apa dupa. De asemenea, imi place foarte tare si aroma super delicata si fresh pe care o are apa micelara. 


Singurul dezavantaj al acestei ape micelare, din punctul meu de vedere este modalitatea de dozare a produsului. Orificiul prin care se dozeaza apa micelara nu iti prea da voie sa controlezi cantitatea de produs pe care o doresti. Am patiti-o de cateva ori sa imi scape mai multa apa decat imi doream pe cotoneta. 

All in all, mi-a placut foarte mult aceasta apa micelara si mi se pare ca se potriveste foarte bine tenului meu. 

Voi ati incercat-o? 

xoxo, Denisa 

Comments

Popular Posts