La plimbare


Heyo! Cu ocazia perioadei de Paste am plecat intr-o mini vacanta cu sotul meu. Am plecat cu trenul spre Bacau, de unde este el, am lasat "copilul" la socrii mei si de acolo am plecat cu masina spre Sibiu - Medias - Sighisoara - Miercurea Ciuc si inapoi spre Bucuresti, Desi trebuia sa fie o perioada de relax a fost una foarte agitata cu multe plimbari si de acomodare cu masina pe care am condus-o si atentie la drum and so on. Am permis de conducere de multi ani insa nu am avut ce sa conduc pana acum asa ca m-am avantat la un traseu destul de lung si de obositor si unde pui ca am plecat la plimbare primavara cu soare si voie buna dar ne-am intors iarna :)).

Asadar, ne-am plimbat muuuult si am mancat si mai mult :))


Ne-am plimbat pe strazile din Sibiu si am vizitat gradina zoologica unde m-am indragostit de lemurii de acolo. Unul dintre ei chiar a scapat din tarc si a fost deliciul vizitatorilor in momentul in care s-a aruncat in primul cos de gunoi gasit in cale. Am vizitat librariile Habitus si Humanitas de acolo. Doua locuri super primitoare si calduroase de unde am cumparat si cateva carti.

La muzeul satului am mancat o pomana porcului excelenta la hanul din cadrul muzeului si am mangaiat pisici muuulti <3.

La Medias si Sighisoara nu am apucat sa vizitam prea multe fiind vremea foarte rea, insa am facut muuuulte poze imprejurimilor :D.



Am stat doua nopti la pensiunea Gasthaus Clara din Sibiu. Primesc 5 stele in partea mea pentru simplitate si curatenie, iar in Medias am stat la hotel Edelweiss unde iarasi a fost super comod si curat si 5 stele echipei pentru profesionalism, iar preturile au fost super bune pentru ambele locuri.


In ultima zi de stat pe acolo aplicatia de pe telefon anunta cod portocaliu in zona si nu mi-a venit sa cred ochilor in momentul in care am tras perdeaya si am vazut ca ninge. Nevertheless am avut emotii si am strans din buci la fiecare serpentina pentru ca ningea puternic, batea vantul iar noi nu eram echipati deloc corespunzator vremii. Daaar am ajuns acasa cu bine si nevatamati :D.

I hope you enjoy the pictures.

xoxo, D












Comments

  1. Ce frumooos!! Si eu vreau sa ajung prin Sibiu si Sighisoara :D. Also, te astept si prin Timisoaraaaa!!! <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts